Octopath Traveler Guide & dvojtečka; Kompletní seznam míst svatyně

Anonim
Octopath Traveler Guide & dvojtečka; Kompletní seznam míst svatyně - Hry

Obsah

Jako každá dobrá roleplaying hra, najdete spoustu hloubky Octopath Traveler. Když se vydáte dále do hry, budete chtít dát svým postavám širší škálu schopností a dovedností, které můžete použít v boji. Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je poskytnout jim sekundární třídy práce.

Nicméně, aby bylo možné odemknout tyto práce, musíte najít jejich svatyně. Místa svatyně jsou roztroušeny po celé Orsterře a musíte je najít. I když je můžete během hraní objevit, tato příručka rozdělí podrobnosti o jejich umístěních, aby bylo jejich umístění snadnější.

Tento průvodce bude také seznam čtyř pokročilých pracovních svatyně skryté ve světě, z nichž každý je chráněn impozantní nepřítel. Všechny oblasti, které budete cestovat do těchto svatyně, jsou zamořeny příšerami, které jsou připraveny vzít na večírek postavy úrovně 20.

Související obsah:

• Nejlepší průvodce zbraněmi
  • Nejlepší místa pro broušení

Svatyně Flamebearera (Cleric)

Najdete zde svatyni Flamebearera umístěnou ve Frostlands, v severní části mapy na Západní Stillsnow Wilds cesta. Když jste na této cestě, najděte rozcestník na východní části oblasti. Jednou tam, hlavu na jih a měli byste se ocitnete jít nahoru malý kopec a pak jít dolů. Na dně kopce, jděte doleva a měli byste vidět malé skály vyčnívající ze sněhu. Pokračujte, dokud neuvidíte malou pochodeň mimo jeskyni, která je vchodem do svatyně.

Svatyně knížete zlodějů (zloděj)

Svatyně prince zlodějů se nachází v Cliftlands, nejzápadnější region na průsmyku South Quarrycrest Pass. Tato svatyně najdete na levé straně mapy. Když opouštíte město Quarrycrest, následovat cestu ven z města a pokračovat vlevo a zastavit přímo před druhým mostem. Namísto křížení jděte doleva a vydejte se malou cestou. To by vás mělo dostat pod most, ke vchodu do svatyně.

Svatyně Panny Marie Milosti (Tanečník)

Svatyně Panny Marie Grace se nachází v Sunlands, jižní nejvzdálenější region Orsterry na silnici zvané Severní Wellspring Sands. Začněte u rozcestníku v této oblasti mimo Wellspring a jděte nahoru. Pokračujte doleva, kolem stráže a jděte nahoru, dokud neuvidíte červenou vlajku. Nepokračujte kupředu. Jděte doleva a měli byste najít vchod do svatyně pod malým proudem tekoucí vody.

Svatyně mudrců (učenec)

Najdeš svatyni šalvěje v Flatlands, oblast se nachází v severozápadní části mapy na Western Noblecourt Byty. Je to přímo před městem Noblecourt. Když opustíte město, jděte doleva na cestu krátkou vzdálenost, než půjdete dolů skrz pole trávy. To bude mít vaše strana nahoru malý kopec, a vy byste měli zatáčet je mírně doleva, zatímco oni pokračují. Jakmile přejdete postavou stojící vedle několika skal, upravte směr vaší strany doprava. Vstup do svatyně je vytesán do strany skalnatého kopce.

Svatyně obchodníka (obchodník)

Pojďme na východ! Další svatyně je svatyně Trader se nachází v pobřežních oblastech, oblast, která se nachází nejvzdálenějším směrem na východ podél cesty Moonstruck. Když dorazíte do Moonstruck Coast pocházející z West Goldshore Coast pokračujte na jihozápad po celou cestu. Vaše cesta vás donutí donutit vás, abyste šli jen na západ, dokud nepřijdete do slepé uličky. Jděte nahoru ke skalní stěně a zatlačte na něj postavy, přičemž se ostře dotknete. To vás zavede do Svatyně Obchodníka.

Měli byste být opatrní v této oblasti jako stvoření zde jsou připraveni bojovat proti úrovni 30 znaků.

Svatyně Huntress (Hunter)

Svatyně Huntress se nachází v lesích, vlevo nahoře na mapě East Victors Hollow Trail. Když jste na rozcestníku, pokračujte na sever k Victors Hollow. Sledujte cestu a zastavte, když vás cesta nutí jít doleva. Namísto pokračování cesty jděte doprava do lesa. Vstup do jeskyně pro svatyni Huntress najdete krátce po něm.

Svatyně Thunderblade (Warrior)

Nastal čas na nohu. Svatyně Thunderblade se nachází na Vysočině, oblasti v pravém dolním rohu mapy na severním Stonegardském průsmyku. Když jste na rozcestníku této oblasti, jděte doleva a postupujte po cestě. Nakonec byste měli vidět horní vlajku na skále, která fouká vítr. Místo toho, aby následoval cestu nahoru, jděte doleva, který by vás měl na malém svahu. Vstup do svatyně je ve spodní části svahu.

Svatyně léčitele (lékárník)

Poslední! Chcete-li najít svatyni léčitele, jděte do Riverlands, jižní oblast mezi Cliftlands a Sunlands, a jít do oblasti volal východní Saintsbridge Traverse. Když se ocitnete na rozcestí, zjistíte, že jste uprostřed křižovatky. Vezměte na správnou cestu a pokračujte dolů. Cesta by vás měla vzít přímo do jeskyně Svatyně léčitele.

Pokročilé svatyně třídy práce

Budete chtít, aby vaše cesta tyto svatyně později ve hře.Na rozdíl od osmi dalších svatyně musíte čelit šéfovi, abyste získali přístup do těchto oblastí. Ujistěte se, že jste připraveni čelit jim! Tito nepřátelé na vaší párty nejdou snadno a nejlépe se dostanou až po kapitole 4.

Svatyně Runeblade (Runelord)

Svatyně Runelord se nachází na Vysočině, v ve stejném regionu jste umístili svatyni Thunderblade na West Everhold Pass. Když jste v této oblasti rozcestník, pokračujte doprava a postupujte po cestě. Zastavte, až dorazíte na vidličku na silnici, a pokračujte doprava a dolů. Budete sledovat neoznačený průsmyk a nakonec se dostanete do vchodu do jeskyně pro svatyni Runelord's.

Svatyně Archmagus (Čaroděj)

Je čas vrátit se na sever pro svatyni Archmagus! Budete muset cestovat do lesů, toto je stejná oblast, kterou jste našli na Svatyni Huntress a musíte být na východní stezce Duskbarrow. Když cestujete z Duskbarrow na cestě, sledujte jej celou cestu, kolem rozcestníku, dokud nepřijdete ke vchodu do neoznačené cesty zahalené mlhou. Tato cesta by měla jít na mapu nahoru. Následujte ji celou cestou a nakonec dorazíte do svatyně Archmagus.

Svatyně Warbringer (Warmaster)

Už jsme skoro hotovi! Svatyně Warbringer se nachází v Riverlands, ve stejném regionu jste našli cestu svatyně léčitele na North Riverford Traverse. Když přijedete do této oblasti rozcestník, jen mimo Riverford, postupujte po cestě vlevo. Zastavte těsně před příjezdem k malému kamennému mostu. Místo toho, aby šel nahoru, pokračujte doleva. Měli byste následovat neoznačenou cestu doleva a pak dolů, krátkou vzdálenost, než se ocitnete u vchodu do jeskyně.

Svatyně Starseer (Starseer)

Poslední! Svatyně Starseer se nachází v Flatlands, je to v ve stejném regionu jste objevili svatyni šalvěje na straně Western Wispermill Flats. Když opouštíte město Wispermill, pokračujte po cestě doleva, ale jen na krátkou vzdálenost. Zastavte ihned po vyřezání stromů a jděte nahoru, směrem k farmě krav a pak doprava. Zjistíte, že váš výhled je blokován kameny, ale pokud budete pokračovat dopředu do skal, měli byste najít svou stranu, která vstoupí do svatyně.

---

To se vztahuje na všechny svatyně nalezené v celém Octopath Traveler! Pro více informací o této hře, být informován s GameSkinny.