Dead Rising 4 Průvodce po nalezení všech Zombie Graffiti Tagy

Anonim
Dead Rising 4 Průvodce po nalezení všech Zombie Graffiti Tagy - Hry

Obsah

Podobně jako Zombrex plakáty z druhé hry v seriálu, návrat Frank West v Dead Rising 4 vidí více nástěnné umění hledat pro všechny vy dokončovací!

Tentokrát budete muset najít řadu zombie graffiti značky vlevo na zdi a koupelně stání dveře přes Willamette Memorial Megaplex. Každých pět tagů, které řádně fotografujete, si uděláte nějaký bonus PP, takže jeho cena za lov je všech dolů.

Stále potřebujete více pomoci s dalšími aspekty hry? Nezapomeňte se také podívat na:

• Velikonoční vajíčko oblečení průvodce
  • Průvodce umístění klíče skříňky
  • Nekonečný PP / šrot využívá
  • Příručka pro model vozidla
  • Dead Rising 4 ruční ukládání
  • Průvodce úspěchem: Idol Worship
  • Průvodce úspěchem: Faaantastic!

Zombie Tag 1

Tato značka je v oblasti Amazon Food Court a nachází se v záhlaví v zadní části Mamma Supina restaurace.

Zombie Tag 2

U hotelu centrum nouzového přístřeší v malém tunelu v blízkosti centra Willamette Memorial Megaplex najdete tuto značku v bočním pokoji na zdi u některých krabic.

Zombie Tag 3

Uvnitř Virago Hotel, zamířte nahoru levým točitým schodištěm do vstupní místnosti a pak ven na markýzy, kde můžete vidět na níže uvedeném místě s okny na levé straně. Značka je na druhém konci cesty na zdi.

Zombie Tag 4

Po uchopení poslední značky jděte po pravém točitém schodišti do vchodu Virago Hotel místnost, pak jděte po kratším schodišti na dlouhou chodbu naplněnou hotelovými pokoji na obou stranách.

Zamiřte dovnitř otevřených dveří vlevo po chodbě (označeno jako mapa Virago Standard Room). Štítek je v zadní části místnosti na pravé straně.

Zombie Tag 5

Na Miami Boardwalk, vyskočit na gigantické oranžové schody před rozbitou stěnu řetězu, takže můžete běžet podél římsy. Take právo a běžet celou cestu, dokud nebudete muset skákat přes malý plot, pak pokračujte, dokud nebudete muset přeskočit přes druhý plot.

Před námi je otevřené okno, ve kterém můžete skočit dovnitř. Na levém konci místnosti najdete tuto zombie graffiti značku.

Zombie Tag 6

Také v Miami Boardwalk, jít do Rhiannon Ferosh skladovat a kontrolovat skladovou místnost na levé straně. Štítek je na zdi za dveřmi.

Zombie Tag 7

v Karibská zátoka, jdi za obří červenou pirátskou lodí a najdi malé dveře, které by umožňovaly vstup do vnitřního prostoru lodi. Vezměte vlevo a uvidíte značku uvnitř šatny přímo před sebou.

Zombie Tag 8

Také v Karibiku Cove, přes hlavu do oblasti vlevo od obří pirátské lodi a spustit nahoru krátké žluté kroky do dveří označených "No Public Access." Běh do pěti letů schodů a jít ven dveře, pak odbočit vpravo vidět značku na zdi.

Zombie Tag 9

Po poslední značce jděte zpět do hlavní oblasti poblíž pirátské lodi. Tváří v tvář od lodi, jděte dopředu do žluté zděné plochy označené "Služby pro hosty.'

Běh po schodišti vpravo od znamení, pak odbočit vpravo a vyskočit na římsu. Pohybujte se dopředu po římse, dokud nebudete moci jít do otevřeného okna vlevo, abyste našli tuto značku.

Zombie Tag 10

V Karibiku Cove hlavu na Bílá věžová ochrana obchod. Odbočte vpravo do boční místnosti, abyste našli značku vedle některých kartoték.

Zombie Tag 11

Na vzdáleném východním okraji Caribbean Cove je chodba s Město Severní pól znamení na zdi. Hned po znamení, jděte do koupelny na pravé straně a uvidíte značku na dveřích stánku na konci.

Zombie Tag 12

Na jihovýchodě oblasti Caribbean Cove je eskalátoru přímo pod mapou adresáře znamení. Vydejte se po eskalátoru a pak jděte vpřed skrz výstupní dveře. Štítek je napravo od dveří.

Zombie Tag 13

Cestování do Kiichiro Plaza a podívejte se na Kuanův Bubble Tea obchod. Jděte dolů chodbou hned vedle obchodu a vstupte Jediné dveře zaměstnance vlevo. Štítek je na zdi na levé straně po chůzi vpřed dveřmi.

Zombie Tag 14

V Kiichiro Plaza jít dovnitř Oh-San je Sun & Moon Sushi shop najít tuto značku v zadní části obchodu.

Zombie Tag 15

V Kiichiro Plaza zamířte po schodech nahoru mezi oběma červenými písmeny. Na vrcholu schodiště u zenového znamení se otočte a uvidíte na zdi rozsvícený nápis. Je těžké vidět kvůli osvětlení, ale značka je vlastně na první znamení a bude viditelná, když vytáhnete fotoaparát.

Zombie Tag 16

v Central Plaza Hlavu dolů do koupelny chodby a vstup do dámské koupelny na levé straně. Štítek je na zdi naproti stánkům.

Zombie Tag 17

Na severním konci Willamette Memorial Megaplex (těsně před středověkým městem), hlava uvnitř Keetos Mountain Equipment obchod. Značka je vzadu přes dveře Zaměstnanci.

Zombie Tag 18

Vydejte se k Kolumbijští Roastmasters kavárna v Willamette Memorial Megaplex a projít dveřmi do skladovací místnosti, kde najdete tuto značku na levé stěně obří lednice a pultu.

Zombie Tag 19

Vydejte se k Lázně Afrodisia uložit a jít po levé chodbě se zlomenými zrcátky najít tuto značku na levé straně stěny.

Zombie Tag 20

V Středověké město sekce, vyrazte nahoru po schodech Baron Von Brauthaus, ale místo toho, aby šel celou cestu nahoru, zahněte vlevo při prvním přistání a vyskočte balíky sena, aby dosáhli římsy. Spusťte dopředu a pak přeskočte mezeru otevřeným oknem, abyste našli tuto značku na vzdálené boční stěně.

Zombie Tag 21

Od předchozí graffiti tag, vyskočit z okna vlevo od značky a jít vpřed, skákání přes tři další mezery. Projděte rozbitým oknem z barevného skla a zahněte doleva, abyste spustili kamennou chodbu. Na konci chodby zahněte doleva a jděte na novou římsu.

Přeskočte dřevěnou bariéru na konci římsy a hlavu dovnitř okna na pravé straně. Skočit přes další okno na konci místnosti, uhádli jste, ještě další římsu. Tentokrát jste na konci, protože značka je na zdi vpravo.

Zombie Tag 22

Na jižním konci středověkého města / severního konce Central Plaza, hlavu dovnitř Alessandro Dante obchod. Štítek je uvnitř šatny v daleké místnosti na pravé straně.

Zombie Tag 23

V Central Plaza, jít na Náměstí na severním pólu. Značka je na zadní straně malé zelené budovy označené "Severní pól" ve středu oblasti.

Zombie Tag 24

Také v Central Plaza, jít na Studio Studio McQueen a zkontrolujte zadní místnost, abyste našli tuto značku na zdi.

Zombie Tag 25

Vydejte se na západní stranu Central Plaza a jděte nahoru eskalátory do druhého patra. Z horní části eskalátoru můžete vidět tuto značku na vzdálené stěně vlevo (pokud jedete nahoru) vedle displeje Santa's saně.

To je každá jednotlivá značka, kterou jsme dosud našli - dejte nám vědět, pokud narazíte na všechny ostatní, které bychom měli přidat do seznamu!