Shadow of Tomb Raider Crypt Locations Guide

SHADOW OF THE TOMB RAIDER | ALL CRYPT LOCATIONS GUIDE
Video: SHADOW OF THE TOMB RAIDER | ALL CRYPT LOCATIONS GUIDE

Obsah

Stín Tomb Raider je dlouhá hra, pokud jste dokonalý. Od výstroje a přežití klenby po truhly s pokladem a nástěnné malby, tam jsou tuny sběratelských předmětů, které mají být.

Jak budete hrát přes hru, narazíte na různé krypty, z nichž mnohé najdete buď průzkumem nebo nalezením map. Je jich tam 10 a každý z nich má jedinečnou výbavu, kterou nikde jinde nenajdete. Tyto znaky (výbava) nesou určité požitky s nimi, které dávají Laru nadšenci během boje nebo jí pomáhají lépe využívat zde instinkty přežití. Někteří jí dokonce pomáhají najít zdroje snadněji.

Ty ne potřeba ti, aby porazili hru, ale pomáhají. Stejně jako výzva hrobky, měli byste být dokončení těchto, jak si narazit na ně maximalizovat své playthrough a end-power sílu.

V níže uvedeném průvodci přejdeme tam, kde najdete každou kryptu, jak se do ní dostat, a jaké znaky nebo sběratelské předměty najdete v sarkofágu v srdci každého z nich. Do každého z nich jsme také zahrnuli video návody, aby vám pomohli rychleji.

Nezapomeňte se podívat na naše další vodítka v dolní části tohoto článku.

Krypta # 1: Peruánská džungle

Základní tábor: Vrak letadla
Odměny Vestige: Eveningstar's Boots (sklizeň více přírodních zdrojů) t

První krypta ve hře se nachází v blízkosti místa, kde začínáte v oblasti peruánské džungle. Po tobě vytvořil / našel svůj první základní tábor, čelit troskám v malém rybníku před vámi.

Jít přímo podél pobřeží a vylezte na malý útes. Použij svůj luk a lana šipka vytáhnout dřevěnou stěnu a pokračovat dovnitř.

Jakmile dosáhnete první křivky, použijte tlačítko páka vpravo otevřete bránu před vámi. Následujte cestu kolem, dostihněte lanovou past na půl cesty dolů a najděte nástěnná malba.

Z nástěnné malby, Jdi doprava a následujte cestu kolem do konce. Otevřete bránu, abyste vytvořili odkaz na začátek krypty. Otoč se a hledej trhliny ve zdi doleva. Jděte dovnitř, abyste našli pár sběratelských předmětů.

Jít zpět na nástěnnou malbu a jít rovně. Posunete se po nábřeží a najdete před sebou sarkofág. Uvnitř najdete boty Eveninstar's Boots, kus nožní výbavy, který umožňuje sklízet více přírodních zdrojů z každého zdroje (rostlina, zvíře atd.).

Crypt # 2: Peruánská džungle

Základní tábor: Zřícenina džungle
Odměny Vestige: Eveningstar's Cape (zvyšuje trvání efektů vnímání bylin)

Najdete tu kryptu poté, co jste našli Jonah poblíž zbytku trosky letadla (po přesunu z Crypt # 1). Ze základního tábora, Nesleduj Jonaha dosud. Místo toho se vraťte dolů směrem k oblast s vodou.

Přeplavte a vylezte na naproti nábřeží. Jděte rovně podél břehu ke skalní stěně v zadní části areálu. Vylezte nahoru a použít větev stromu na druhou stranu.

Nyní si všimnete malého rybníka před vámi a větší vodní plochy na záda. Plavat přes malý rybník oblasti a roztrhněte zeď najdete v zadní části. Projděte a ujistěte se, že nabit na vaše právo asi v polovině.

Jak budete pokračovat dál, použijte svůj luk a lana šipka táhnout dolů zeď. Než půjdete dovnitř, podívejte se na své právo najít nástěnnou malbu.

Teď jdi přes cestu právě jsi se otevřel. Pokračujte dále a jít doleva když potkáte bránu. Dejte si pozor na past zde řezáním lana. Poté, co jste ji odzbrojili, následujte cestu a najděte jinou sběratelský.

Od sběratelského otočte se a podívejte se na levou stěnu; uvidíte tam malý otvor. Projděte to.

Na druhé straně použijte páku na vzdálené stěně otevřít bránu, která vám právě před chvílí zablokovala cestu. Jděte dál po zdi a najděte další páku která otevře další bránu blokující vaši cestu.

Dále přejděte lezecké oblasti a udělejte si cestu na vrchol pasti při cestě. Jednou tam najdete další sarkofág. Uvnitř bude vaše další vesta, Cape'sstar's Cape. Tento kus zařízení zvyšuje dobu trvání vnímání bylinné účinky.

Krypta # 3: Kuwaq Yaku

Základní tábor: Kuwaq Yaku
Odměny Vestige: Nine Strides 'Boots (sklizeň více umělých zdrojů z každého zdroje)

Najdeš dvě krypty v této oblasti.

První můžete najít začínat u tábořiště Kuwaq Yaku před restaurací / barem, kde opustíte Jonáš po příjezdu do této oblasti. S restaurace / bar na záda, jděte rovně.

Když se dostanete na most, skočit z levé strany a plavat na břeh před vámi vlevo.

Když se tam dostanete, jděte rovně do jeskyně. Potápění a plavat až k samému konci jeskyně a. t vylézt na římsu doleva. Sledujte cestu kolem, ujistěte se, že dostat sběratelské předměty při cestě.

Když zadáte na konci cesty, odbočit vlevo najít mapu na okraji místnosti. Pokračujte přes oblast, abyste našli a nástěnná malba v další místnosti.

Poté, co projdete nástěnnou malbu, sklouzněte po nábřeží. Ujistěte se, že chybí velké stěny špice jak jdete dolů. Střídají se vlevo, odjet, že jo, vlevo, odjet.

Na konci budete muset skočit a používat svůj Napříč propastí se houpala sekera k lanu.

Jděte rovně a najděte sarkofág. Vaše odměna bude Nine Strides 'Boots. Toto zařízení vám umožní sklízet více umělých zdrojů z každého zdroje (sestřelení nepřátelé, atd.).

Krypta # 4: Kuwaq Yaku

Základní tábor: Lovecké pozemky
Odměny Vestige: Condor Cowl of Urqu (zvyšuje dobu trvání efektu ostření bylin)

Crypt 4 je také ve stejné oblasti. To bude nejjednodušší Crypt najít a otevřít v celé hře. Nicméně, budete potřebovat brokovnici Než budete moci otevřít, tak budete muset postupovat přes hru trochu více, než krouží zpět k tomuto.

Jakmile dostanete brokovnici, jděte Lovecký pozemek základní tábor.

Tváří v tvář vybuchující hlavni poblíž táboráku a jít rovně, objímala banku při cestě. Když se dostanete na konec, najdete kryptu na vlevo, odjet.

Otevřete dřevěnou bariéru a najděte sarkofág uvnitř.

Pro vaše úsilí získáte vestu Condor Cowl of Urqu. Toto zařízení prodlužuje dobu trvání působení herbicidů.

Crypt # 5: Skryté město

Základní tábor: Chrám Kukulkan
Odměny Vestige: Yaway's Wooden Greaves (poskytuje mimořádnou ochranu proti požáru a nárazům)

Tato krypta může být nejtěžší najít ve hře. Pokud jste orel-eyed, je tu velká šance, budete přehlížet tento.

Od táborák v chrámu Kukulkan basecamp, jít rovně směrem k mostu.

Místo toho, aby ho překročili, Procházka doprava, směrem k okraj útesu.

Jednou na okraji, slézt přes stranu a slézt dále. Swing přeskočit na skály na levé straně.

Jednou tam plazit se otvorem a následovat cestu. Hned po vás procházet dalším prostorem, vy budete sklouznout dolů do komory níže. Když projíždíte, ujistěte se, že je chytíte sběratelský na pravé straně - naproti nástěnná malba.

Další, jdi přes místnost a skočit na protiváha před vámi (ten v místnosti se všemi těly a hlubokou jámou). Jízda protizávažím dolů do místnosti.

Přímo na levé straně najdete sarkofág. Uvnitř bude značka: Dřevěné Greaves Yaway. Toto zařízení poskytuje mimořádnou ochranu proti požáru a nárazům.

Nezapomeňte dávat pozor sběratelské předměty jak se vydáte ven z krypty. Chcete-li zjistit, jak se dostat celou cestu - a jaké pasti a drobné hádanky čekají, podívejte se na video výše.

Krypta # 6: Skryté město

Základní tábor: Chrám Kukulkan
Odměny Vestige: Ch'amaka's War Vest (zvyšuje ochranu před útoky melee)

Toto nemusí být skutečná šestá krypta ve hře, jak můžete najít další krypty dříve ve Skrytém městě. Nicméně, dali jsme to do tohoto slotu, protože se k němu dostanete, jak budete postupovat v příběhu, když se pátý v řadě, pokud jste zapojení přes vyprávění.

Jednou proniknout do kultu a dokončete scénu řezu s hlavním hráčem hry v chrámu horního města, ocitnete se na útesech s výhledem na rozbouřenou řeku.

Jakmile to uděláte na druhou stranu, nechoďte přímo k vašemu cíli.

Místo toho jděte doleva a vylezte na útesy dokud nedosáhnete konce cesty. Tam najdete vchod do další krypty.

Jděte dovnitř a sjíždí dolů jeskyně. Použij svůj luční a lanové šípy vytáhnout dřevěnou bariéru před vámi. Pokračuj a vylézt na vrchol útesů Podél cesty.

Když se dostanete na vrchol, slaňování a swing-jump přes k propasti s branou. Ujistěte se, že jste opatrní, protože můžete spadnout z hrany, protože je to tak mělké.

Projděte branou a na konci cesty najděte sarkofág. Ch'amaka's War Vest bude odměnou za vaše vybavení. To poskytuje zvýšenou ochranu před útoky melee.

Crypt # 7: Skryté město

Základní tábor: Opuštěná vesnice
Odměny Vestige: Manko's Boots (skrýt při lovu dravců)

Tohle může být poněkud bolestivé, pokud se nebudete věnovat pozornosti položení půdy.

Přejděte na stránku Opuštěná vesnice základní tábor. Od táborák, Sledujte cestu tak, jak se mírně zakřivuje doprava pak rovně.

Když se dostanete na kamenný oblouk hledejte žebřík visící z budovy vpravo.

Vylezte po žebříku a sledujte čáru střechy vlevo.

Skok na strom před vámi, pak skok na zvýšená kamenná zeď před ním (jen vpravo od dalšího kamenného oblouku).

Jít rovně a spojit dva lanové sloupy vytvořit cestu přes vodu níže.

Vylezte nahoru útesy a hledejte vchod do krypty nahoře, schovaný ve skále na pravé straně.

Když budete následovat cestu, ujistěte se, že řezané lano pro past to je těsně za krčící se sekcí, pak když se dostanete do studny, zkontrolujte, zda obě strany pro sběratelství před skokem dovnitř.

Po skákání do studny, plavat a hledat otvor podél okrajů.Projděte tento otvor a plavat až k dřevěná barikáda na konci. Když se podíváte vlevo od barikády, v části jeskyně, která se vyboulí doleva, najdete sběratelský na kamenný oltář vytesané do zdi jeskyně.

Až budete připraveni, strhni barikádu a pokračujte. Na konci přijdete na řadu kroky. Vzestup a hledejte sběratelské předměty v místnosti, ve které jste. pokračujte po schodech a sarkofág bude nahoře.

Vaše odměna bude Manko's Boots. Ty poskytují utajení při lovu dravců.

Crypt # 8: Skryté město

Základní tábor: Rybářská čtvrť
Odměny Vestige: Žádný

Tuto kryptu můžete otevřít pouze spuštěním vedlejší mise "Star Crossed", ze které se dostanete Uchu v jeskyni lebky.

Poté, co jste dokončili první část vedlejší mise, budete mít za úkol najít Spasitelovo amulet. Můžete se dostat do oblasti, ve které se tato krypta nachází dříve, ale vstup se otevře pouze tehdy, když začnete hledat Spasitelovo amulety.

Od Rybářské čtvrti táborák, dívej se přímo na břehu jezera.

Výstup strom mezi vámi a nejbližší chata. Vylézt celou cestu až k útesu a chytit všechny sběratelské předměty v táboře nahoře.

Podívej se podél útesu tváří vpravo najít vchod do krypty.

Jakmile se ocitnete uvnitř, sledujte cestu a procházejte se pod ní past na kopí. Dávejte však pozor, abyste se nedostali do jámová past , které leží těsně za ním.

Chyť nástěnná malba na konci cesty a použijte svůj vybrat sekeru otevřete zeď vlevo. Projděte a odzbrojte pasti podél cesty (buďte opatrní válcování pod první pastí oštěpů, protože je snadné spouštět jednu přímo za ní). Na druhé straně pasti, chytit všechny sběratelské předměty v místnosti a vylézt nahoru na levé straně zdi před tebou.

Když vás dolů, chceš jít rovně. Můžete však jít přímo do komory, pak znovu (procházení pod dveřmi) a dostat se do další komory se zlatem uvnitř.

Vraťte se na primární cestu a pokračujte k mostu vedoucímu k sarkofágu.

Ještě neslavte - to je místo, kde se věci dostanou trochu složitější. most se zhroutí když se to pokusíte překročit, vrhnete se do vody níže. Plavat dolů a najít otvor ve zdi do jiné části oblasti.

Jednou uvnitř této části chrámu podívejte se na své právo. Na zadní pravé straně uvidíte a páka. Zatlačte ho, abyste zvedli hladina vody.

Plavat přes dveře na opačném konci plavat k povrch, pak se plavte k další místnosti. Uvnitř této místnosti najdete další páka na zadní pravé straně.Hoď to a plavat co nejrychleji zpátky ke dveřím, kterými jste prošli před uzavřením.

Tento proces zopakujete až potřetí, s výjimkou toho, že tentokrát budete plavat přes díru ve stropě, když se dveře příliš rychle zavřou. Rozbít barikádu, plavat přes praskliny ve zdi a povrch u sarkohpoagus.

Nebudeš mít pro tohle tušení. Místo toho, 125 exp a 750 záchranu.

Crypt # 9: Skryté město

Základní tábor: Divoká džungle
Odměny Vestige: Greaves of Six Sky (rychlejší regenerace zdraví)

Tato krypta je v blízkosti vchodu do Challenge Tomb in Oblast divoké džungle skrytého města.

Od základní tábor, jít vlevo, odjet, po značkách Challenge Tomb. Když se dostanete na hluboká voda, otáčet se vlevo, odjet znovu a vylézt na nábřeží a pak na strom.

Přetáhněte útes tvář kolem vodopádu. Když se dostanete na vrchol, otočte se že jo a vstupte do krypty.

Buďte opatrní podlahová pasti když zadáte. Skok přes to a vyzvednout sběratelský.

Projděte trhliny ve zdi a vyzvednout sběratelské předměty v další místnosti. Sledujte cestu rovný pro žíly zlata nebo následovat cestu k že jo do další oblasti.

Na konci cesty skočit dolů na dno komory. Bude zeď k rozbití s vaší sekerou postupovat. Obraťte se na vlevo, odjet a stoupání nahoru najít sběratelský. A podívejte se na zeď naproti rozbitné zdi najít nástěnná malba.

Projít rozbitná stěna a houpat se jámová past jen uvnitř. Následujte cestu dolů a projděte lezecká stěna vpravo. Jděte tímto způsobem a pokračujte nebo odbočte doleva a přejděte na konec cesty sběratelský.

Zpátky na hlavní trase přejíždějte dřevěné trámy v horní části útesu najít sarkofág. Vaše odměna bude Greaves of Six Sky. Díky tomu se vaše zdraví regeneruje rychleji.

Krypta # 10: Mise San Juan

Základní tábor: Riverside
Odměny Vestige: Kantu's Gilded Vest (zvyšuje zkušenosti z lovu)

Chcete-li získat přístup k této krypty, budete muset začít vedlejší mise volal "Prozkoumejte místní tajemství", které můžete dostat ze dvou průzkumníků u řeky, nalevo od táboráku RIverside. Stejně jako Crypt 7 můžete kdykoliv najít vstup do této místnosti, ale neotevře se, dokud tuto misi nezačnete.

Z obou průzkumníků, přes řeku a následovat cestu kolem vlčího doupěte.

Jděte nahoru kříž vedle doupěte a stiskněte kříž na podstavci. Vstupte do krypty a slézt dolů. Když se dostanete na druhá kapka, můžete prostě skočit dolů protože je pod ní voda.

Plavat Isabella. sarkofág bude vedle ní. Otevřete ji, abyste získali Kantu's Gilded Vest, která vám poskytne více zkušeností pro lov.

Ujistěte se, že se díváte na video výše, abyste získali všechny sběratelské předměty, které jsou roztroušeny podél cesty odchodu krypty.

---

To je každá krypta Stín Tomb Raider. Ujistěte se, podívejte se na naše další návody a příručky pro sběratelství, nejlepší dovednosti a řešení pro Challenge Tombs.

Související obsah:

• Stín Tomb Raider Review